Doprava a platba

Připravila jsme pro Vás přehled možností dopravy a způsobů platby za zboží. Zvolte si to, co je pro Vás nejlepší a nejpohodlnější. Možnost dopravy a platby si zvolíte v průběhu vyplňování objednávky v nákupním košíku.

Pokud Vám ani jeden ze způsobů dopravy nevyhovuje, kontaktujte mne a zkusíme najít individuální řešení.

Pro případ, že objednáváte někomu dárek a je pro Vás důležitý termín doručení, prosím napište mi danou informaci do poznámky, která bude pro Vás k dispozici pro vyplenění v průběhu nakupování v nákupním košíku.

V případě dotazů mne můžete kontaktovat na tel. čísle +420 731 531 346


Doprava

Vaši objednávku se snažím vyřídit max. do 7 pracovních dnů od přijetí platby na bankovní účet. Vzhledem na to, že se jedná o ruční práci, prosím berte ohled na danou lhůtu. Pokud není možné z neočekávaných důvodů tuto lhůtu dodržet, neprodleně Vás o této skutečnosti budu informovat.

Při objednávce nad 3000Kč je doprava ZDARMA.

  • Doprava v ČR - Balík Do ruky (Česká pošta, 89 Kč)

    Doprava na vaši adresu zajištěná Českou poštou. Při neúspěšném doručení bude zásilka uložena na nejbližší poště po dobu 7 dnů s možností prodloužení na 15 dnů. V den doručení zásilky vám bude doručena SMS a e-mail.

    Termín doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty https://formulare.cpost.cz/overeni.html. Více informací o Balíku do ruky najdete na stránkách České pošty.
  • Osobní odběr v provozovně ve Svitavách (zdarma)

  • Doprava na Slovensko (Česká pošta, 159 Kč)

    I pro Slovenský trh popularita látkových písmenek roste, proto i sem jsem schopna balíček doručit.

Na co dát pozor při převzetí zboží?

Vzhledem k charakteru prodávaného zboží Vám doporučuji zásilku ihned po převzetí otevřít a překontrolovat, zda není zboží poškozeno. Zkontrolujte i přiložené dokumenty. Na případné poškození mně upozorněte.

Na neúplnou nebo poškozenou zásilku upozorňete přepravce, který s Vámi na místě sepíše zápis o škodě Reklamační list, který je nezbytný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřevzít. Po sepsání zápisu o škodě mne prosím ihned kontaktujte na tel. čísle 731 531 346 nebo na e-mailové adrese: info@veselapismenka.cz. Výrazně tak celý proces urychlíte.

Pokud jste zásilku převzali a její poškození se ukázalo až poté, reklamace se řeší přímo na kterékoliv pobočce České pošty. Reklamaci je nutné uplatnit do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné předložit ve stavu, ve kterém byla dodána - včetně obalů a výplní. Česká pošta nepřijímá reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná již při dodání.


Platba

Za nákup v e-shopu Veselá Písmenka je možné zaplatit následujícími způsoby.

  • Bankovní převod

    na účet 2500702470/2010, IBAN: CZ2220100000002500702470, SWIFT: FIOBCZPPXXX, vedený u FIO banky, a.s. Variabilní symbol i veškeré údaje potřebné pro platbu Vám budou doručeny na e-mail, případně je uvidíte v posledním kroku objednávky. Objednávka bude odeslána nejpozději do 7 pracovních dnů po připsání platby na účet (převod mezi českými bankami trvá obvykle 1 pracovní den).
  • Platba hotově při převzetí

    Zaplatíte u mne při předání zboží v místě provozovny.
  • Dobírka

    Je mi líto, ale vzhledem k tomu, že se jedna o ručně vyráběné zboží „na zakázku“ a já bych nepřebrané zboží dále neprodala, z toho důvodu upřednostňuji platbu předem.